Ściągłem sterwoniki do mojej płyty głównej prowadzac sie nazwa płyty głównej z EVEREST Home Edition . Gdy uruchamiał setup do intalacji wyskakuje mi błąd jak koledze .
http://www.searchengines.pl/Problem-ze-ste...mi-t118545.htmlProszę o jakieś rady

P.S.: sorry ze pytam ale jestem zielony w takich sprawach

bo po formacie zaistalowałem sterowniki do karty graficznej ale zauwazyłem ze gry nie chodzą jak przed formatem np. fifa chodziła płynnie a teraz się przycina

i kolega powiedział zebym zainstalował stery do płyty głownej.
a o to nazwa płyty: ecs p4vmm2

jeżeli mam coś podać prosze pisac
DawidS28
4/04/2010, 15:23
Dodaj log, którego adres wyświetla się w błędzie.
Mówie że zielony jestem w tym

:
czy ty to jest to ?
=========== S3SETUP LOG FILE - Started at 16:28:31 on 4-4-2010 ===========
S3Setup v1.00.01-PM
bAllowReboot is TRUE
bSilentReboot is TRUE
bPromptReboot is TRUE
bPromptSilentReboot is FALSE
VendorID to find:5333
INF File Located at: C:\Documents and Settings\xXXxxxx\Pulpit\WINXP\ps5333.inf
No display adapter for specified vendor can be detected, or hardware detection could not determine display adapter type.
Hardware detect returned -4.
DestroyTimerWindow returned an error!
-> Setup was unable to complete the installation. Check the progress log in your Windows directory for more details.
marcinkowski
4/04/2010, 15:49
Ten błąd z tamtego tematu doyczy karty graficznej, pisałeś że wcześniej instalowałeś steowniki do grafiki a teraz drugi raz instalujesz sterowniki do płyty, nie wiem jakie sterowniki ale grafika jest zintegrowana i jeżeli drugi raz instalujesz sterowniki to prawdopodobnie mogą się gryźć.
No chyba że masz grafikę zewnętrzną, to może być kwestia wyłączenia zintegrowanej grafiki w BIOS-ie.
To co radzisz ??
marcinkowski mówiłem ze zielony jestem wiec nie wiem co mam robić
http://www.imagefrog.net/show.php/75514_oi.bmpo to mój własny bład
Pomoze ktoś ? nie wiem może to tylko wystarczy wymienić stery do garty graficznej
marcinkowski